środa, 8 sierpnia 2018

Manirouge termiczne ozdoby na paznokcie | Alternatywa do lakierów hybrydowych ?


Manirouge to ozdoby na paznokcie w postaci naklejek termicznych. Nowe, ciekawe i bardzo proste zdobienia paznokci. Zawsze marzyłam o wzorkach, które niestety są dla mnie pracochłonne i nie mam do nich cierpliwości. Myślę, że nie tylko ja tak mam. Manirouge daje mnóstwo możliwości, do wyboru jest ponad 150 wzorów, które można dowolnie miksować. Wystarczy 20 minut, by stworzyć termiczny manicure. Możesz wybierać spośród pomysłowych grafik, precyzyjnych wzorów lub jednobarwnych naklejek.



Ozdoby termiczne manirouge to innowacyjna (w Polsce) metoda manicure i co ciekawe, polski produkt, za co dodatkowo dostaje ode mnie plusa. Lubię rodzime marki. Zwłaszcza te z ogromnym potencjałem rozwoju.




Alternatywa dla lakierów hybrydowych?

Zdecydowanie tak! Ozdoby termiczne manirouge utrzymują się do 2 tygodni, ponadto nie niszczą płytki paznokci, są proste do usunięcia oliwką i mamy wielki wybór wzorów. Lakiery hybrydowe niestety trudniej usunąć, a niewłaściwe ściągnięcie hybrydy może uszkodzić płytkę paznokcia. Zdjęcie z paznokci manirouge jest o wiele prostsze. Wystarczy delikatnie podważyć naklejkę i 'wpuścić' kropelkę oliwki, która rozpuszcza klej i ułatwia usunięcie naklejki. Pozostały klej łatwo schodzi zwykłym zmywaczem do paznokci.
By utwardzić mój manicure nałożyłam bazę i top hybrydowy. To sprawia, że manicure jest ekstremalnie trwały i ma połysk lakierów hybrydowych. Co ważne usunięcie całości odbywa się tak samo jak w przypadku nałożenia samych naklejek, czyli oliwką i radełkiem. Rewelacja!




Jak wykonać manicure manirouge?

Do wykonania manicure z wykorzystaniem ozdób termicznych potrzebny jest mini heater. Jest to zgrabny, mały podgrzewacz ozdób termicznych. Najlepiej od razu kupić cały zestaw i mieć wszystko pod ręką. Do wyboru są 4 zestawy, najtańszy jest za 99 zł i znajdziecie w nim wszystkie akcesoria niezbędne do wykonania manicure oraz jeden zestaw naklejek. Wszystkie zestawy możecie zobaczyć w sklepie <tutaj>




Przydatne akcesoria:

► mini heater - przymiotnik przydatne to trochę za mało. Mini heater jest niezbędny do wykonania manicure manirouge, ponieważ podgrzewa naklejkę i umożliwia jej przyklejenie do paznokcia.
► radełko i kopytko - te akcesoria przydają się zarówno do przygotowania skórek przed przyklejeniem naklejek manirouge oraz ułatwiają dociśnięcie naklejki w czasie manicure i później pomagają w usunięciu manirouge z paznokcia
► nożyczki - precyzyjne i ostre
► pilniczek o gradacji 180/240 - do spiłowania nadmiaru naklejki
► polerka 1200/4000 - pomoże wygładzić brzegi paznokci 
► przeźroczysta folia - używam jej w ostatnim kroku, wygładza ewentualne, drobne nierówności




1. Przygotuj płytkę paznokcia i wybierz rozmiar naklejki

Czyli klasyczny manicure: opiłowanie paznokci i odsunięcie skórek. Zmatowienie płytki i odtłuszczenie. Proste kroki, podobne jak w manicure klasycznym i hybrydowym.




Wybór rozmiaru naklejki to dosyć ważna kwestia, ponieważ od tego zależy estetyka paznokci. Warto wybrać odrobinę mniejszą naklejkę. Moje paznokcie są wąskie i małe, więc wybierałam te najmniejsze rozmiary, a te większe naklejki przycinałam. Dopasowanie odpowiedniego rozmiaru jest proste. W zestawie znalazłam naklejki testowe, na których możemy poćwiczyć naklejanie manirouge oraz sprawdzić i idealnie dopasować rozmiary. Dopóki niedociśniemy naklejki dosyć łatwo nią manipulować, odklejać i dopasowywać tak by dobrze leżała przy brzegach. 




2. Aplikacja naklejek manirouge na paznokcie

Pora na najważniejsze działanie, czyli jak naklejać ozdoby termiczne manirouge. Wybrany rozmiar naklejki podgrzewam przy pomocy mini heatera przez 5-6 sekund. Następnie przykładam naklejkę zaokrągloną końcówką do paznokcia i dociskam palcem. Najpierw wzdłuż paznokcia, a w drugiej kolejności na boki. Kolejnym krokiem jest przycięcie nadmiru naklejki, czyli wszystko to co wystaje poza płytkę paznokcia. Przy pomocy pilniczka (ja używałam ten z zestawu 180/240) należy spiłować nadmiar naklejki i wyrównać / wygładzić wolny brzeg paznokcia polerką. Ważne jest, by piłowanie odbywało się w ruchu pionowym, a nie wzdłuż płytki. Po wykonaniu tych wszystkich kroków na sam koniec naklejkę na paznokciu podgrzewamy miniheaterem. I gotowe! Proste, prawda?

Mój pierwszy manicure manirouge wygląda tak:



 

Dodatkowe tricki i wskazówki

By utrwardzić paznokcie nałożyłam bazę i top hybrydowy. Jest to krok opcjonalny. Moja praca wymaga ekstremalnie trwałego manicure, a wiecie zadbane paznokcie są naszą wizytówką.
Kiedy zauważyłam jakieś nierówności na naklejce na paznokciu wykorzystałam przeźroczystą folię z zestawu. Nakładam ją na palec, mocno naciągam i podgrzewam mini heaterem. Wszystkie nierówności znikają.





Jeden zestaw naklejek to koszt 24,99 zł i wystarcza na 4 aplikacje. Te większe naklejki można przycinać, by dopasować do rozmiarów swojej płytki. Niektóre wzory naklejek można kupić na wyprzedaży za połowę ceny. Wszystkie wzory znajdziecie <tutaj>
Naklejki manirouge, które wykorzystałam do pierwszego manicure mają jesienne kolory, geometryczne zdobienia i myślę, że dobrze wpisują się w klimat i aurę za oknem. Podoba mi się, że usunięcie naklejek manirouge trwa krótko, ponowna aplikacja nowych zdobień także, więc można szybko zmienić manicure na inny.


Byłam ciekawa, czy naklejki manirouge faktycznie przetrwają na moich paznokciach przez 2 tygodnie. Jak wiecie w pracy moje paznokcie i manicure są wystawiane na próbę wytrzymałości i trwałości. Klasyczne lakiery nie wytrzymują nawet jednego dnia w pracy. Lakiery hybrydowe co prawda utrzymują się, ale zdarza się, że paznokieć się złamie. Paznokcie z naklejkami manirouge co prawda nie utrzymały mi się, jak wskazuje producent, przez 2 tygodnie, ale przez połowę tego czasu - przez tydzień. To i tak dobry wynik. Zdjęcie naklejek manirouge zajęło mi dosłownie chwilę. A zaraz z wielką przyjemnnością zrobię kolejny manicure z wykorzystaniem tych ozdób termicznych.

Polubiłam ten sposób stylizacji paznokci i na pewno będę korzystać z tych naklejek. Ozdoby termiczne sprawdzą się też u osób, które mają uczulenie na lakiery hybrydowe. Wybór wielu wzorów i zdobień daje możliwość pięknego manicure, do którego niepotrzebny jest talent plastyczny. A efekt, który daje manirouge wygląda, jakbyśmy spędziły nad paznokciami o wiele wiele więcej niż czas aplikacji naklejek czyli około 20 minut. Według mnie warto wypróbować tej rodzaj manicure. Mi się podoba i jestem na TAK!

Spotkałyście się już z manirouge? A może już próbowałyście? Co myślicie o tej metodzie? Dajcie znać!


2 komentarze:

  1. Jeszcze się do tego nie przekonałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nie miałam, ale podoba mi się, że jest duży wybór wzorów, dla każdego coś się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Beauty Make-up Blog , Blogger