sobota, 13 października 2018

Naturalny krem pod oczy NIKEL | Mój HIT ! | Jak pielęgnować suchą skórę okolic oczu

Znalezienie dobrego kremu pod oczy to wyzwanie. Mam bardzo suchą skórę pod oczami i nieodpowiednia pielęgnacja powoduje, że jej stan z dnia na dzień może się pogorszyć. Lubię kosmetyki naturalne, bądź te z trochę wyższej półki cenowej. Szukam kremów, które są mocno odżywcze, nawilżające i przeciwzmarszczkowe. Mam kilka sprawdzonych i ulubionych kremów pod oczy, a ten z marki Nikel również zasługuje na uznanie i trafia do grona moich bestsellerów.

Krem pod oczy Nikel opinie

Krem pod oczy Nikel czy warto

Krem pod oczy Nikel spełnił wszystkie moje oczekiwania i zużyłam go z przyjemnością. Jego główne składniki to: kwas hialuronowy, ceramidy, miód i olejek immortelle (odpowiedzialny za właściwości przeciwstarzeniowe i przeciwrodnikowe). Jest to intensywna pielęgnacja skóry okolic oczu. Przeznaczony jest do skóry przesuszonej, odwodnionej oraz z zasinieniami i obrzękami.

Więcej o składnikach aktywnych możecie przeczytać <tutaj>

A skład poniżej.

INCI: Aqua, Dicaprylyl Carbonate*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil*, Cetearyl Alcohol*, Glycerin (vegetable origin), Propylheptyl Caprylate (plant derived), Passiflora Incarnata Seed Oil*, Sodium Polacrylate, Benzyl Alcohol*, PEG-35- Castor Oil, Phospholipids (plant- derived), Sodium Stearoyl Glutamate*, Citrus Aurantium Dulcis Oil*, Mel, Hydroacetic Acid*, Sphingolipids (plant- derived), Hippocastanum Seed Extract*, Limonene**
*składniki organiczne według standardów EcoCert
**naturalne olejki eteryczne 

naturalny krem pod oczy

Krem pod oczy Nikel ma lekką konsystencję i dobrze się rozprowadza. Krem ma bogatą formułę, na skórze pozostawia delikatny film, który wchłania się, ale dopiero po dłuższej chwili. Dla mnie ten efekt jest nieco pożądany, bo kremy, które wchłaniają się natychmiastowo często powodują dyskomfort ściągnięcia skóry pod oczami.

Po nałożeniu kremu czułam ulgę, komfort i przyjemne uczucie nawilżenia.


dobry naturalny krem pod oczy

Kosmetyki Nikel mają piękne, luksusowe opakowania. Krem pod oczy jest w słoiczku, który przypomina kryształ. Same przyznajcie, że wygląda znakomicie. 

Krem pod oczy Nikel recenzje

Krem do kupienia jest w internetowych drogeriach z kosmetykami naturalnymi. Mój jest z ekodrogeria.pl

naturalne kosmetyki z chorwacji

Jak pielęgnujecie skórę okolic oczu? Staranie o nią dbacie, czy pomijacie ten krok w pielęgnacji? Jeśli macie ulubieńców w tej kategorii koniecznie napiszcie w komentarzu.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Beauty Make-up Blog , Blogger