poniedziałek, 30 lipca 2018

L'Oreal Age Perfect | Rozświetlający korektor pod oczy

Korektor pod oczy to dla mnie niezbędny kosmetyk do makijażu. Mimo, że mam kilku ulubieńców wciąż testuję nowe. Moja skóra pod oczami jest sucha, często zdarza się, że przypudrowany korektor daje uczucie ściągnięcia. Ważny jest dla mnie komfort przez cały dzień, bez efektu ściągnięcia. A oprócz tego liczy się krycie, trwałość i brak zbierania się w zmarszczkach. Czy to są duże oczekiwania?


Linia Age Perfect polecana jest to skór dojrzałych. Daje efekt rozświetlonej skóry. Konsystencja korektora jest bardzo lekka, jakby nawilżająca i trochę olejkowa. Aplikacja należy do bardzo przyjemnych, zero uczucia napięcia.


Korektor L'Oreal Age Perfect ma ładny odcień, choć dla mnie nieco za żółty. Mam ten ciemniejszy odcień i delikatnie się odcina. Ale ten pigment sprawi, że cienie pod oczami będą mniej widoczne.

Krycie jest delikatne i muszę wzmacniać je pudrem z paletki do konturowania Sephora. Ten puder jest dla mnie nie zastąpiony i koniecznie muszę kupić już drugą paletkę. Zużycie to chyba najlepsza rekomendacja. O jaką paletkę chodzi zobaczycie <tu>


Mimo lekkiej konsystencji i utrwalenia tego korektora pudrem niestety u mnie często zbiera się w zmarszczkach. Po kilku godzinach wygląda nieświeżo i nieładnie. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale nie jest to korektor dla mnie.


Jakie macie doświadczenia z korektorami pod oczy L'Oreal ? Podkłady i tusze uwielbiam, szkoda, że ten produkt nie do końca sprawdził się na mojej skórze.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Beauty Make-up Blog , Blogger