środa, 3 października 2018

Wow! Maybelline Super Stay Matte Ink | Długotrwała pomadka i kolor idealny na jesień

Uwielbiam mocny kolor na ustach, to taki mój ulubiony element w makijażu. Najczęściej wybieram czerwienie i fuksje. Ale ciemny, głęboki fiolet Maybelline SuperStay Matte Ink 40 believer przykuł moją uwagę i wiecie co... odcień ten jest niesamowicie twarzowy. Do tej pomadki mój makijaż ogranicza się do minimum, czyli konturowanie bronzerem i mocno wytuszowane rzęsy.

Maybelline Super Stay Matte Ink opinie


Płynne pomadki mają tą przewagę, że aplikatorem łatwo wyrysować kontur ust. Przy tych zastygających formułach, a ta taka jest, konturówka nie jest niezbędna. Można jej używać i ja tak robię, ale tylko dlatego, że łatwiej kontroluję gdzie nałożyć pomadkę. Moje usta nie są symetryczne, więc najpierw konturówką starannie wyrysowuje równy kształt, a dopiero później nakładam pomadkę. Jednak jeśli nie użyję konturówki, bo i tak się zdarza nic złego się nie dzieje, pomadka nie wychodzi poza kontur ust.

długotrwała pomadka Maybelline

długotrwała pomadka maybelline opinie

Konsystencja i krycie jest całkiem w porządku, choć tej pomadce do ideału nieco brakuje. Przy cienkiej warstwie krycie nie jest pełne, więc nakładam dwie cienkie. Na szczęście obie warstwy łączą się ze sobą i całość w pełni zastyga, dając ekstremalnie trwały efekt makijażu ust.

Pomadka Maybelline Super Stay Matte Ink nie wysusza ust, choć przyznaję, że po całodziennym noszeniu pomadki, usta są już jakby zmęczone i z przyjemnością ją zmywam w czasie demakijażu. Niby ulga, ale pomadka Maybelline jest komfortowa w noszeniu, bo nie powoduje pierzchnięcia ust, ajej trwałość zasługuje na ocenę celującą.
Maybelline Super Stay Matte Ink odcienie


Maybelline Matte Ink to bardzo dobra pomadka, jej trwałość zaskakuje i przy najbliższej promocji myślę, że zaopatrzę się w inne kolory.

Jakie kolory pomadek nosicie najczęściej? Lubicie te w odcieniach nude, czy czasem decydujecie się na takie odważne kolory?

2 komentarze:

  1. Ta pomadka jest na mojej liście zakupowej. Chciałam ją kupić na promocji w Rossmanie, ale wszystkie były zmacane :( Ale wiem już, jakie kolory chce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wygląda ładnie. Wydaje się w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Beauty Make-up Blog , Blogger